Συχνές Ερωτήσεις

Συγκεντώσαμε τις πιο συχνές ερωτήσεις που αφορούν την διατροφή και τις απαντήσαμε όσο πιο περιεκτικα γίνεται.


Ένα σωστό πλάνο διατροφής μπορεί να συμπεριλάβει και κάποιες παρασπονδίες! Το σημαντικό είναι να υπάρχει μια σωστή διατροφική βάση, από εκεί και πέρα θα υπάρξουν μέρες που μπορεί να φας κάποιο φαγητό που θα περιέχει περισσότερες θερμίδες και θα είναι πιο λιπαρό, κάτι που σίγουρα δεν θα σου επηρεάσει την απώλεια βάρους!

Η σωστή βάση για μια καλή διατροφή είναι ο προγραμματισμός. Είναι σημαντικό να οργανώνεις τα γεύματα σου με βάση την κάθε σου μέρα ώστε να μην φτάσεις στο σημείο να πεινάσεις πολύ και κατά συνέπεια να φας πολύ. Προσπάθησε να έχει μαζί σου μικρά και υγιεινά σνακ που θα σου μειώσουν την πείνα και προτίμησε τρόφιμα τα οποία λίγες θερμίδες αλλά θα σου προσφέρουν κορεσμό. Φτιάξε το πρόγραμμα της εβδομάδας σου ώστε τα γεύματα σου να περιέχουν όλες τις ομάδες τροφίμων (όσπρια, δημητριακά, ,ζυμαρικά, λαχανικά, κρέας). Το σωστό πρόγραμμα είναι το ήμισυ για την επιτυχία!

Η απώλεια βάρους είναι εξατομικευμένη και διαφέρει μεταξύ των ατόμων. Όμως μια φυσιολογική απώλεια βάρους είναι γύρω στα 3-4 κιλά το μήνα. Ακολουθώντας ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής στόχος είναι η απώλεια λίπους και η διατήρηση μυϊκής μάζας. Αυτό θα βοηθήσει και στην μακροχρόνια διατήρηση του βάρους σου!

Είναι πλέον αποδεδειγμένο ότι η διατροφή σχετίζεται με την πρόληψη ή/και την αντιμετώπιση πολλών χρόνιων νοσημάτων. Βελτιώνοντας τον τρόπο που διατρέφεσαι θα βελτιωθεί και η υγεία σου, αφού μην ξεχνάς πως είσαι αυτό που τρως!

Η σωστή διατροφή είναι ένα μέσω που θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος. Όμως, πέρα από αυτό είναι σημαντικό να έχεις ένα ισορροπημένο διατροφικό πλάνο ώστε να δώσεις στον οργανισμό σου όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται, να έχεις καλή υγεία, ενέργεια για την καθημερινότητα και διατήρηση υγιούς βάρους!

Πράγματι, πολλοί άνθρωποι δεν έχουν την πολυτέλεια του χρόνου να μαγειρεύουν συχνά λόγω της απαιτητικής καθημερινότητας τους. Υπάρχουν εύκολοι τρόποι να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή με γρήγορα γεύματα που μπορείς να φτιάχνεις 2-3 φορές την εβδομάδα. Μια άλλη λύση είναι να επιλέξεις μαγαζιά εστίασης που είναι κοντά στην περιοχή σου και να προσαρμόσεις στο διατροφικό σου πλάνο της επιλογές από τους καταλόγους!

Η ζάχαρη πράγματι είναι μια εθιστική τροφή που είναι δύσκολο να την αποκλείσεις από τη καθημερινότητα σου. Σε ένα διατροφικό πλάνο μπορεί να υπάρχουν υποκατάστατα ζάχαρης που θα ικανοποιήσουν την επιθυμία σου για γλυκό, ενώ παράλληλα θα μπορέσεις να χάσεις βάρος!

Όχι. Μια ισορροπημένη διατροφή που περιέχει όλες τις ομάδες τροφίμων μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος, χωρίς να στερηθείς τα τρόφιμα που σου αρέσουν. Μια επιτυχημένη διατροφή περιλαμβάνει όλες τις τροφές με μέτρο και ισορροπία.