Ρεσβερατόλη, πόσο κρασί να πίνω για να είμαι υγιής; Tι περιέχει το κράσι και τι μου προσφέρει; | Cibus

Ρεσβερατόλη, πόσο κρασί να πίνω για να είμαι υγιής; Tι περιέχει το κράσι και τι μου προσφέρει;

Τί είναι η ρεσβερατρόλη;
Η ρεσβερατρόλη είναι μια φυσική ένωση της κατηγορίας των φυτοαλεξινών την οποία την βρίσκουμε σε μερικά είδη μούρων, στα αράπικα φυστίκια, στην μαύρη σοκολάτα, στα κόκκινα σταφύλια και φυσικά στο κόκκινο κρασί. Έγινε γνωστή κυρίως μέσω του “Γαλλικού Παράδοξου”, όπου παρατηρήθηκε ότι αν και οι Γάλλοι κατανάλωναν ίδιες ποσότητες λιπαρών συγκριτικά με άλλους λαούς είχαν λιγότερα καρδιακά επεισόδια και μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής σε σχέση με τον υπόλοιπο πληθυσμό που κατανάλωνε λιγότερο ή σπανιότερα κρασί.

Ποιά είναι τα οφέλη της ρεσβερατρόλης;
Είναι πολύ εύκολο να καταναλώνεις ρεσβερατρόλη φυσικής προέλευσης σε μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε φρούτα παρόμοια αυτών που προαναφέρθηκαν. Η ρεσβερατρόλη έχει οδηγήσει σε ασφαλή συμπεράσματα για τα πολλαπλά οφέλη της για τον γενικότερο μετριασμό ασθενειών και της συνολικής ευεξίας του οργανισμού. Ένα απο αυτά είναι η ικανότητα της να μειώνει την πίεση του αίματος εξαιτίας των πλούσιων αντιοξειδωτικών που εμπεριέχονται σε αυτήν, μειώνοντας έτσι σημαντικά τις πιθανότητες εμφάνισης  καρδιαγγειακού νοσήματος. Ακόμα μελέτες έχουν δείξει ότι η αντιφλεγμονώδης ιδιότητα της  συμβάλλει στην προστασία του οργανισμού από νευρογενετικού τύπου παθήσεις όπως Parkinson, Alzheimer και εγκεφαλικά επεισόδια,  προσφέροντας επίσης ανακούφιση στους πόνους των αρθρώσεων.

Η αθηροσκλήρωση είναι μια πάθηση η οποία αναπτύσσεται σταδιακά κατά τη διάρκεια της οποίας αυτό που συμβαίνει είναι η αύξηση των ινωδών ιστών και τον λιπιδίων στο αγγειακό σύστημα  προκαλώντας φλεγμονή και περιορίζοντας την ροή του αίματος και την ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Η αντιοξειδωτική δράση και η αντιφλεγμονώδης ιδιότητα της ρεσβερατρόλης κρατάει σε φυσιολογικά επίπεδα την ολική χοληστερόλη  αποτρέποντας έτσι την ανάπτυξη της αθηροσκλήρωσης.

Εν τέλει όλα αυτές οι μακροπρόθεσμες δυνατότητες της ρεσβερατρόλης το καθιστούν μια αγαπημένη επιλογή όλων, κυρίως στη μορφή κρασιού. Ωστόσο  δεν θα πρέπει να ξεπερνάμε  τα 150 γρ (ένα ποτήρι κρασί) ημερησίως αφού μακροπρόσθεσμα οι υπερκατανάλωση μπορεί να αποβεί επιβλαβής για την γενική υγεία σου.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο